Thursday, January 29, 2015

UTAMA & SENSASI

38
TAK serik-serik! Walaupun ada individu telah ditangkap kerana menghina Sultan Melayu namun kes demikian masih berlaku. Terbaharu, sebuah pameran lukisan yang berlangsung di Singapura bulan lalu...

41
KUALA KRAI - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini melancarkan pembinaan 138 rumah kekal jenis binaan di atas tiang setinggi lapan...

92
GARA-GARA 'kantoi' melayari laman lucah di Internet, seorang remaja perempuan di St. Petersburg, Rusia bertindak membunuh diri dengan terjun dari tingkat 14 pangsapuri kediaman...

109
AKHBAR Australia, Sydney Morning Herald  melaporkan salah seorang individu yang membunuh Altantuya Shaariibuu iaitu bekas koperal Sirul Azhar Umar berkemungkinan ditahan di pusat tahanan Sydney, Australia...

132
SELASA lalu, Presiden Barack Obama tiba di Arab Saudi untuk bertemu dengan Raja Salman selain menyampaikan ucapan takziah atas kemangkatan Raja Abdullah. Ketibaan beliau bersama isteri,...

135
ACAPKALI dilihat, ramai penggemar kopi memesan secawan minuman itu dalam adunan yang sama seperti cafée latte, mocha, caramel machiato mahupun americano. Klise bukan? Namun, pernahkah anda...

130
BAGI yang mengikuti perkembangan Nur Fazura di Instagram pasti perasan dia telah memuatnaik gambar-gambar 'manis' bersama penyanyi Singapura, Taufik Batisah. Ia sekaligus mengundang usikan nakal di...

106
KUALA LUMPUR - Pemimpin Melayu DAP, Dyana Sofya Mohd. Daud, 28, bertindak luar biasa apabila mengemukakan surah Al-Quran sebagai hujahnya bagi mengajak umat Islam...

155
MACAM lawak dan tak masuk akal pun ada terhadap kekesalan yang disuarakan bintang Hollywood, Gwyneth Paltrow ni. Mana taknya, dia berasa kesal kerana tidak membuat sebarang...

142
KUALA LUMPUR - Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Rafizi Ramli mempamerkan sikap tidak matang beliau melalui laman Facebook  miliknya semalam. Beliau yang juga Naib...

142
KUALA LUMPUR - Pemain negara, Safiq Rahim yang mempamerkan aksi cemerlang dalam kejohanan Piala Suzuki AFF baru-baru ini mula mendapat perhatian dunia. Laman Facebook Johor...

145
PELAKON Neelofa Mohd Noor mengatakan gambar kepalanya disentuh seorang qari yang menimbulkan kontroversi di kalangan pengikutnya di laman Instagram diambil secara spontan ketika menghadiri...

137
PASTINYA ramai peminat setia Hanez Suraya dah tak sabar nak tengok aktres kegemaran mereka ni naik pelamin kan. Menerusi sumber yang boleh dipercayai, Hanez dan...

201
ROMANIA – Seorang bapa yang tidak tergamak melihat anak perempuannya yang berusia 18 tahun bergambar bogel dalam majalah Playboy, akhirnya nekad membunuh diri. Meskipun kejadian...

187
ROMANIA – Tak laku. Itu yang berlaku kepada seorang lelaki apabila iklan yang dibuat dalam sebuah akhbar untuk melelong terunanya tidak mendapat sambutan kaum...

425
SETELAH berteka teki beberapa ketika akhirnya berita yang tersebar berkenaan pasangan selebriti terkenal Malaysia, Yusri Abdul Halim dan Lisa Surihani diberikan kepastian iaitu mereka sah...

497
Kematian melibatkan adik Mohammad Zulhazriq rupa-rupanya adalah kematian kedua di pangsapuri Projek Perumahan Rakyat (PPR) Kota Damansara selepas satu lagi kematian dengan jalan cerita...

508
Hari ini, sebuah keluarga kehilangan seorang cahaya mata mereka apabila dikhabarkan si kecil terjatuh dari tingkat enam, Blok B, di pangsapuri Projek Perumahan Rakyat...

403
SAO PAULO – Lain yang mahu dicari, lain pun yang ditemui apabila sepasukan polis Brazil secara tidak sengaja menemui dua buah kereta kebal ketika...

472
MALANG sememangnya tidak berbau. Demikian nasib yang menimpa seorang kanak-kanak lelaki yang terkorban akibat terjatuh dari tingkat enam di rumah kediamannya di Blok B PPR Kota...

263
KUALA LUMPUR - Sebanyak 3,104 rumah di Petaling di sini dijangka mengalami gangguan bekalan air selama dua hari bermula 6 Februari ini. Syarikat Bekalan Air...

454
Sebelum ini, pelakon Izreen Azminda pernah mengeluarkan kenyataan bahawa dia rimas dengan komen berbaur spekulasi yang mengatakan dia sedang bercinta dengan seseorang. Sejujurnya, kami rasa...

293
KUALA LUMPUR - Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang sedang menderita penyakit kanser prostat di Hospital Universiti Sains Malaysia di...

544
TERSENTUH hati kami mendengar luahan seorang pemain bola sepak Jerman bernama Danny Blum yang mengumumkan telah memeluk agama Islam dan menyifatkan agama ini sebagai...

278
Kira-kira 20 orang individu hari ini cuba menyekat kehadiran Naib Presiden MIC Datuk M Saravanan daripada masuk ke dalam premis Ibu Pejabat MIC di...

411
Haaa...jangan ingat aplikasi WhatsApp atau WeChat saja yang popular sekarang. Aplikasi pesanan mesej yang bercirikan Negeri Kelantan pun sudah ada tau! Dinamakan WhatGapo, ia dibangunkan untuk tujuan...

443
Golongan Mak Nyah yang sedang giat berusaha menuntut agar hak mereka dilindungi dinasihatkan bertaubat dan berhenti memperjuangkan perkara yang sia-sia kerana ia tidak membantu...

474
Kadang-kadang, tidak dinafikan tajuk sesebuah artikel itu sengaja ditulis dengan ayat-ayat 'gempak' bagi menarik perhatian pembaca. Tapi, kalau sudah terlebih sangat, ia mungkin akan mengundang...

287
KUANTAN - Seorang pemandu teksi maut manakala seorang wanita cedera selepas kenderaan yang dipandu bergesel antara satu sama lain sebelum terbabas ke kiri jalan...

467
MIAMI — Mungkin ada sesentengah orang mempercayai mitos kononnya kucing memiliki sembilan nyawa sekali gus mendedahkan keajaiban usia haiwan mamalia ini mampu hidup lebih...

320
KUALA LUMPUR - Polis hari ini menafikan khabar angin kononnya berlaku insiden tetakan antara kaum di Pandan Jaya, di sini, seperti disebarkan melalui aplikasi...

493
JAKARTA – Ketika Presiden Indonesia, Joko Widodo ‘gembira’ menyambut pemerintahan beliau yang baharu berusia 100 hari pada Rabu, ibu kota negara terbesar rantau Asia...

590
Ternyata tindakan Cazine McCarthy memutuskan hubungan dengan kekasihnya, Nathan Lloyd, 22, mengundang padah apabila lelaki itu bertindak memuatnaik gambar dan video lucahnya ke akaun Instagram...

600
KEINDAHAN cinta pasangan pengantin baru ini mencuri perhatian netizen di apabila gambar perkahwinan mereka menjadi viral menerusi laman sosial Facebook. Sememangnya setiap insan dicipta untuk...

615
Aduhai, tak dapat dibayangkan betapa malunya kalau berada di tempat peserta Miss California, Chanelle Riggan ini! Langkah dan senyuman yang sudah diatur dengan begitu baik...

643
ISTERI mana yang tidak kecewa kan suami yang dimiliki tiba-tiba beralih arah mencintai wanita lain. Rasanya boleh meroyan dan menangis jadinya kalau menimpa mana-mana wanita...

619
Suasana tenang di sebuah restoran makanan segera bertukar menjadi kecoh apabila salah seorang pelanggannya ditembak di belakang kepala oleh suspek yang tidak dikenali. Melalui rakaman...

932
ALAHAI.. ini terlalu comel jika kami tak kongsikan dengan anda. Jika tahun lepas video di bawah bertajuk 'Linda Honey, listen...' yang menunjukkan aksi comel seorang kanak-kanak...

911
Warren Holbrook KISAH seorang bekas tentera British yang ingin menjejak kekasih Melayu ditinggalkan di Malaysia 47 tahun lalu telah menjadi viral, minggu lalu. BACA: Bekas Army...

978
SESIAPA yang menyaksikan program realiti Mentor Legend Ahad lalu pasti mengetahui insiden Adira terjatuh sewaktu hendak meninggalkan pentas selepas membuat persembahan dengan protege Mas Idayu, Tuah. Gaun...

1827
LONDON – Bagi pasangan yang telah lama berkahwin, mungkin pelbagai posisi sudah biasa dilakukan ketika bersama teman hidup dan ia lebih teruja bagi mereka...

2177
SEKADAR indah khabar dari rupa, hari ini kami nak bercerita pasal Unifi. Anda mesti mengenali Unifi bukan? Kalau kurang jelas, ia adalah teknologi fiber optic yang memberikan pengguna...
for banner33 bannerorgan5

Custom Search

TERKINI

5
KUCHING - Polis Kuching merampas ganja, pil Eramin 5 dan syabu bernilai RM357,450 dalam dua serbuan berasingan di sekitar bandaraya ini pada petang semalam...

6
KUALA LUMPUR - Buat julung kalinya, taman tema Sunway Lagoon akan menganjurkan 'Walk & Hunt in the Wild', acara yang menggabungkan walkathon dan mencari...

33
KUALA LUMPUR - Pos Malaysia Berhad (Pos Malaysia) yakin penggunaan kad ucapan sebagai kaedah menyampaikan ucapan sempena Tahun Baru Cina 2015 masih menjadi tradisi...

Apa yang dicari?:

my news hub,berita terkini mh370,newshub,mynewshub my,news hub,my newshub,mynewhub,myhubnews,www Mynewshup com,mynewshub malaysia